Stocheaza imposibilul
Campania publicitara initiata pentru Sony Micro Vault este una dintre preferatele mele: funny, creativa, inteligenta si placuta din punct de vedere vizual. Totusi cel mai important lucru este ca spre deosebire de majoritatea reclamelor din ziua de azi, reuseste sa sublinieze perfect caracteristicile produsului. Forta creativa a agentiei de publicitate Promoseven din Dubai a facut posibila aparitia acestei campanii inteligente: "Store The Imposible" - face reclama unui mic card de 2 Gb utilizand imaginea unui animal mic ce tocmai a mancat un animal mult mai mare; un calamar care a inghitit o balena sau un soricel care a mancat un elefant. Trebuie urmarita de asemeni si figura micului animalut: se simte ca si cand nu ar fi fost o problema inghitirea unei creaturi de mii de ori mai mare. Simplu, funny si de efect.
8 mar. 2008
Reclama Fun Sony
Tag:
Reclame
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Scrie si tu ceva !