20 nov. 2008

Banc

Un arab se duce intr-o discoteca. Isi baga niste whisky, se culca cu oricine in stanga si in dreapta dar din greseala o ia si in…spate.

A doua zi il cuprind remuscarile si se duce la moschee, la imam pentru a se confesa:

- Am fost la femei aseara, m-am cam pilit, m-am culcat cu multe femei si din greseala am luat-o in …

Imamul ii spune ca e foarte grav si ca daca vrea sa fie iertat, sa se prezinte a doua zi cu 15.000 de dolari.

Arabul pleaca foarte incantat ca va fi iertat, dar incepe sa se gandeasca ca e suma cam mare. Pe drum vede o biserica si chiar daca nu e religia lui, se gandeste ca poate obtine o iertare de pacate mai ieftina.

Intra in confesional si incepe sa povesteasca:

- Am fost la femei aseara, m-am cam pilit, m-am culcat cu multe femei si am si luat-o in …

Popa ii zice: - Daca vrei sa fi iertat fiule, vino maine cu 10.000 de dolari.

Arabul pleaca mai fericit, dar pe drum vede o sinagoga si isi zice ca evreii sunt foarte buni in afaceri si poate o sa obtina de la ei un pret mai interesant.

Intra in sinagoga, il vede pe rabin si incepe:

- Rabi, stiu ca nu e religia mea, dar ma gandeam ca poate o sa gasesc iertarea la dvs, pentru ca aseara am fost intr-o discoteca si m-am cam pilit, m-am culcat cu multe femei si din greseala am luat-o in …

Rabinul ii zice:- Nu-i nici o problema, vino maine cu o sticla de Fanta, una de Cola, ceva sticksuri si covrigei. Arabul ramane cu gura cascata:

- Asta e tot ce trebuie sa fac ? Imamul mi-a cerut 15.000 de dolari, preotul 10.000, iar aici doar cateva sucuri? Sunteti sigur, Rabi?

Rabinul ii raspunde:

- Desigur, asa e la noi, de fiecare data cand un arab o ia in ,,,, organizam o mica petrecere…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie si tu ceva !