10 feb. 2008

Banc

Un tip, intr-un bar, agata o tipa. O duce intr-o camera de motel unde, in timp ce tipul facea dusul de rigoare, tipa constata cu stupoare ca e in acea perioada a lunii... - Ce ma fac ? Am acceptat... tipul e chiar dragut... as vrea si eu... o sa sting lumina... n-o sa-si dea seama si cand se va trezi eu voi fi demult plecata. Zis si facut. Dupa o noapte furtunoasa, plina de sex, tipul se trezeste si langa el o balta mare de sange si tipa nicaieri ..... - Am omorat-o ! si se duce sa-si verifice pistolul, acesta avea toate gloantele ... Am taiat-o cu cutitul ! verifica in bucatarie cutitul, acesta fara urme de sange ... Am taiat-o cu lama ! merge in baie, verifica aparatul de barbierit ... intact. Cand ridica capul si se vede in oglinda, striga: - AM MANCAT-O !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie si tu ceva !