18 mar. 2008

Bancuri cu Bula - selectie

Invatatoarea lui Bula are inspectie de la minister. Innebunita de groaza
ca Bula o sa-i faca iar ceva, se gandeste sa le puna copiilor niste
intrebari nevinovate, care sa nu-l starneasca pe Bula. Deci ii intreaba:
"Copii, hai spuneti-mi si mie ce se poate manca?"
Copiii incep sa raspunda: varza... portocalele... gaina... etc.
Inspectorul vede ca ea il evita pe Bula si intervine: "Hai spune si tu,
baietel..."
La care Bula face: "Lampa, dom` inspector!"
Invatatoarea, fericita c-a scapat asa usor, se baga si ea bine dispusa in
vorba, mustrandu-l gingas pe Bula: "Nu, dragul meu Bula, cred ca gresesti,
pentru ca lampa nu se poate manca.."
Bula face: "Ba da, doamna, zau ca se mananca, ca l-am auzit eu aseara pe
tata spunandu-i maica-mii: Stinge lampa si ia-o in gura".

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bula trebuia sa faca de ziua mamei o compunere pentru ora de romana.
Subiectul:"Mama este numai una". A doua zi invatatoarea ii pune pe copii
sa citeasca lucrarile. Vasilica scrisese: "Mama mea ma iubeste, ma
ingrijeste, imi spala hainele si ma aduce in fiecare zi
la scoala. Mama este numai una`. Marioara scrisese si ea ceva asemanator.
Acum vine randul lui Bula care citeste tare si raspicat:
"Ieri m-am intors de la scoala mai tarziu. Mi-era foame. Am intrebat-o pe
mama daca are ceva de mancare, iar ea mi-a zis ca mai sunt doua pere in dulap,
dar ca sa-i dau una si lu` sor-mea. Dupa ce am deschis dulapul i-am zis:
mama, este numai una!"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Pe Bula il doare capul si se duce la medic.
Acesta il consulta, dupa care il intreaba:
- Aveti nevasta ?
- Da.
- De cate ori va culcati cu ea ?
- De 3-4 ori.
- Pe saptamana?
- Nu, pe zi !
- Amanta aveti?
- Da.
- De cate ori va culcati cu ea?
- De 4-5 ori ...
- Saptamanal?
- Ah, nu ... Zilnic!
- Aici e problema, durerea dumneavoastra de cap se trage
de la atata sex.
- Vai, m-ati linistit . Am crezut ca mi se trage de la
prea multa masturbare....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie si tu ceva !