14 mar. 2008

Bancuri

Clasa de maghiari la ora de limba romana.
- Gyuri, spune, te rog, o propozitie!
- Duminica me duc la pedure.
- Gyuri draga, da nu-i bine.
- Atunci nu me duc.

~~~~~~~~~~~~~

Ion si Maria la maternitate:
- No Marie, ce avem?
- Baiat.
- No, ....si cu cine seamana?
- ... Degeaba-ti spun, ca nu-l cunosti.

~~~~~~~~~~

Un tip la tutungerie cere un pachet de tigari, si
primeste unul pe care
scrie: "Tutunul cauzeaza impotenta".
Cand vede textul, ii cere vanzatorului:
- Dati-mi-l mai bine pe cel cu cancer.

~~~~~~~~~~~~~

Perle culese de la Academia Trupelor de Uscat - SIBIU
1992-1996
Sa nu mai prind picior de student cu mainile in
buzunare!
O mana criminala a dat cu piciorul in chiuveta.
Dati-mi o bara metalica din lemn.
Ce te uiti asa la mine ca la un bou? Ce, ori nu-i asa?
Am sa va tin cu ochii in soare pana la 12 noaptea.
Daca ti se intampla sa cazi de pe transportor ori mori
ori ramai prost.Eu am cazut de 3 ori.
Fa-mi o lista cu el.
Cand plecati acasa sa nu uitati vreo bricheta aprinsa
in dulapuri.
Sa nu va dati jos din mersul trenurilor.
Va doare mana sa bateti 3 pasi de defilare?
Impartiti suprafata in 3 jumatati egale.
Lipeste calcaiele pe langa corp.
Jumatate din batalion stia ca este adunare numai tu
nu.
Bai rahatilor, daca vin la voi va mananc !

~~~~~~~~~~~~

Vine Alinutza la scoala cu buza umflata.
Profesoara: - Ce-ai patit Alinutzo?
- Am fost cu tata la pescuit si mi s-a asezat o viespe
pe buza.
-Vai de tine. Si te-a piscat?
- Nu, a omorit-o tata cu vasla.

~~~~~~~~~~~

Un tip merge pe autostrada 57 cu masina si asculta
radioul.
La un moment dat, la radio, crainica anunta:
- Pe autostrada 57, un nebun merge pe contrasens.
Tipul foarte enervat:- Nu unul, sute, sute !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie si tu ceva !